ფეხბურთი

5:58 | 12.05.2013 | ნანახია 1103 - ჯერ

„ესპანიოლმა“ „ბარსელონას“ ჩემპიონობა დააჩქარა

ესპანეთის პრიმერა დივიზიონის დასრულებამდე, მადრიდის „რეალს“ 2 მატჩიღა დარჩა, რაც იმას ნიშნავს, რომ ჩემპიონობის თეორიული შანსიც კი დაკარგა. ჟოზე მოურინიოს გუნდმა „ესპანიოლთან“ მატჩში მხოლოდ ქულა მოიპოვა და შეგვიძლია, „ბარსელონა“ ოფიციალურად ჩემპიონად მოვიხსენიოთ.

სიმბოლურია, რომ „სამეფო კლუბმა“ ჩემპიონობის შანსი სწორედ კატალონიის მხარეში დატოვა. „რეალთან“ მატჩში, „ესპანიოლი“ 23–ე წუთზე დაწინაურდა – კუთხურის შედეგად, მადრიდელთა საჯარიმოში არეულობა შეიქმნა, რითაც კრისტიან სტუანიმ ისარგებლა. პირველ ტაიმში, ანგარიში აღარ შეცვლილა.

შეხვედრის მე–2 ნახევარში, „რეალი“ გააქტიურდა და მიზანსაც მალე მიაღწია – ლუკა მოდრიჩის ჩაწოდებულ ბურთს გონსალო იგუაინმა შეუცვალა მიმართულება და მასპინძელთა კარის ბადეში გაახვია. შეხვედრის დასრულებამდე, „რეალს“ კიდევ რამდენიმე მომენტი ჰქონდა, მაგრამ საბოლოოდ, ფრეს დასჯერდა – 1:1.

„ოსასუნამ“ თავის მოედანზე „ხეტაფე“ მიიღო და მინიმალური ანგარიშით დაამარცხა. უგოლო პირველი ტაიმის შემდეგ, ალეხანდრო არიბასმა თავური დარტყმით დალაშქრა სტუმართა კარი და თავის გუნდს სრულიად დამსახურებული 3 ქულა მოუტანა.

ანალოგიური ანგარიში დაფიქსირდა ვალიადოლიდშიც, სადაც ადგილობრივმა კლუბმა ლა კორუნიის „დეპორტივოს“ სძლია. მეორე ტაიმის დებიუტში, ხავი გერამ კუთხურიდან ჩაწოდებულ ბურთს სტუმართა კარში მიუჩინა ადგილი და „ვალიადოლიდს“ გაამარჯვებინა – 1:0.

რაც შეეხება „ბილბაოს“, მარსელო ბიელსას გუნდი „სან მამესზე“ „მალიორკას“ დაუპირისპირდა და დაძაბულ ორთაბრძოლაში 2:1 იმარჯვა.

 

ბილბაო. „სან მამესი“. 35000

ბილბაო – მალიორკა 2:1 (1:0)

ბილბაო: ირაისოსი, ირაოლა, ეკისა, სან–ხოსე (იტურასპე 46), ორტენეჩე, გურპეგი, ერერა, დე მარკოსი, სუსაეტა, ადურისი (ლიორენტე 55), მუნიაინი (გომესი 71).

მწვრთნელი: მარსელო ბიელსა

მალიორკა: ავატი, ჰატონი, ჟერომელი, ფონტასი, ჩიმო, მარტი (ნსუე 68), პინა, ტისონე, კასადესუსი (არისმენდი 57), დოს სანტოსი, ჰემედი.

მწვრთნელი: გრეგორიო მანსანო

გოლები: 1:0 ადურისი (8), 2:0 ლიორენტე (79), 2:1 დოს სანტოსი (81)

გაფრთხილებები: ადურისი (6), გურპეგი (30), დე მარკოსი (59), ირაოლა (83) – ფონტასი (6), ჩიმო (25), მარტი (30), ჰატონი (75)

გაძევებები: ფონტასი (24), ჩიმო (90)

არში დარტყმა: 7 (5) – 14 (6) ჯარიმა: 17 - 21 კუთხური: 6 - 4 თამაშგარე: 7 - 2 ბურთის ფლობა: 59% - 41%

 

ვალიადოლიდი. „ხოსე სორილია“. 17000

ვალიადოლიდი – დეპორტივო 1:0 (0:0)

ვალიადოლიდი: ხიმენესი, რუკავინა, ვალიენტე, ბალენსიაგა, ებერტი, რუედა, ალვარო (სასტრე 58), ოსკარი (ბარაჰა 87), პერესი, ლარსონი (ბუენო 74), გერა.

მწვრთნელი: მიროსლავ ჯუკიჩი

დეპორტივო: არანსუბია, კაშტრუ, პაბლო (სანტუში 88), აიტამი, სილვიუ, ვალერონი, ალექსი (ოლივეირა 64), დომინგესი (ვასკესი 86), გამა, რიკი, პიცი.

მწვრთნელი: ფერნანდო ვასკესი

გოლი: 1:0 გერა (48)

გაფრთხილებები: ალვარო (42), რუკავინა (50), გერა (71) – ოლივეირა (73)

არში დარტყმა: 4 (3) – 8 (3) ჯარიმა: 14 - 1 კუთხური: 2 - 6 თამაშგარე: 4 - 4 ბურთის ფლობა: 38% - 62%

 

პამპლონა. „ელ სადარი“. 18012

ოსასუნა – ხეტაფე 1:0 (0:0)

ოსასუნა: ფერნანდესი, დამია, რუბენი (სანხურხო 65), ბერტრანი, არიბასი, პუნიალი, სილვა, დე ლას კუევასი (შოჯაეი 87), ერმენტეროსი, ნინო (ლიორენტე 75), სოლა.

მწვრთნელი: ხოსე ლუის მენდილიბარი

ხეტაფე: მოია, ვალერა, მანე, ლოპესი, ფერნანდესი, ბორხა (მიჩელი 46), გავილანი (კოლუნგა 69), ლაფიტა, ლეონი, ლასენი (ვასკესი 80), ბარადა.

მწვრთნელი: ლუის გარსია პლასა

გოლი: 1:0 არიბასი (75)

გაფრთხილებები: არმენტეროსი (28), პუნიალი (67), ლიორენტე (90) – ლოპესი (19), ბორხა (44), ლასენი (60), მიჩელი (71), ლეონი (90)

არში დარტყმა: 18 (6) – 6 (2) ჯარიმა: 20 - 16 კუთხური: 3 - 4 თამაშგარე: 4 - 1 ბურთის ფლობა: 39% - 61%

 

ბარსელონა. „კორნელია ელ პრატი“. 22500

ესპანიოლი – რეალი 1:1 (1:0)

ესპანიოლი: კასილია, კოლოტო, მორენო, კაპდევილია, ფორლინი, ვერდუ (სიმაუ 82), სანჩესი, ვაკასო (ბაენა 90), ლოპესი, გარსია, სტუანი.

მწვრთნელი: ხავიერ აგირე

რეალი: ლოპესი, კარვალიუ, ალბიოლი, ნაჩო, ვარანი (ალონსო 19), კაკა (რონალდუ 57), მოდრიჩი, ესიენი, დი მარია, იგუაინი, მორატა (ბენზემა 46).

მწვრთნელი: ჟოზე მოურინიო

გოლები: 1:0 სტუანი (23), 1:1 იგუაინი (58)

გაფრთხილებები: სტუანი (30), ვერდუ (51), ვაკასო (61), ფორლინი (80), კაპდევილია (90) – ესიენი (42), ალონსო (65), მოდრიჩი (69), კარვალიუ (71), ალბიოლი (76), რონალდუ (80)

გაძევება: სანჩესი (90)

არში დარტყმა: 4 (4) – 5 (4) ჯარიმა: 12 - 17 კუთხური: 8 - 3 თამაშგარე: 8 - 2 ბურთის ფლობა: 36% - 64%


კომენტარები (71)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

01:37 | 13.05.2013
Zico10 (9915)

chamilo___ პირველი ხარ ვინც გერ მულერს კურიფთან მოიხსენიებს

22:46 | 12.05.2013
bars100 (1495)

chamilo
რეებს წერ მართლა ტო, არ შემიძლია არ გაქცე პასუხი. რა მიულერი მართლა არ გამომიყვანე ფეხბურთის მეფე და ვის ადარებ კრუიფს. რატო არ აქ ნაკრებში ან კლუბში მეტი გაკეთებული ჰოლანდიელ გენიოსს????? კრუიფმა და მიხაელსმა ტოტალური ფეხბურთი შექმნეს და აიააქსით რევოლუცია შეიტანეს ფეხბურთში ლიგა მოიგო რამდენჯერმე აიქსმა 2 თუ 3 უ არ ვცდები და 74 ზიციური ფეხბურთი იყომარა ჰოლანდაიმ და გერმანიაზე მეტად იმსახურებდა მოგებას მარა წააგო ფინალში. კრუიფმა დრიბლინგი რო წაიღო და პენალი აკიდა გერმანელებს მის მერე რატომღაც გაჩერდა და ეს ჩემთვის ეხლაც გაუგებარია მარა სად მიულერი და სად ჰოლანდიელი გენიოსი. ეუსებიოს კი ევროპელ პელეს ეძახდნენ ტიპმა რეალის ჰეგემონია დაამხო საკლუბო ფეხბურთში და ბენფიკას ორჯერ ლიგა მოაგებინა და პორტუგალია თითქმის მარტომ ნახევარფინალში გაიყვანა და რა მრავალმხრივი ფეხბურთელი იყო შავი მარგალიტი მიულერთან შედარებით ეგ ცალკე საუბრის თემაა და ვინმემ ამიხსენით რონალდუს დაყენება მიულერთან რატო არ შეიძლება მარტოო გოლი ხო არაა ფეხბურთი არაა და რონალდოს გოლებიც უხვად გააქ

19:59 | 12.05.2013
chamilo (33560)

Zico10 მე არ მგონია უბრალოდ შეგიდარე რომ მარტო ოხუნჯობა არაფერ შუაში არაა,კი დისტეფანო უძლიერესი იყო და კრუიფიც და ორივე ლეგენდები არიან მაგრამ უფრო კლუბების ვიდრე საკუთარი ქვეყნების,კი ლეგენდაა ჰოლანდიის მაგრამ ისეთი არაა ლეგენდა როგორც არგენტინისთვის მარადონა,ბრაზილიისთვის პელე,გერმანიისთვის ბეკენბაუერი და მიულერი,უძლიერესმა ფეხბურთელმა როგორც კლუბს ასევე ნაკრებსაც უნდა მოუტანოს წარმატება,ჰოლანდიას მშვენიერი ნაკრები ყავდა და კრუიფს უნდა მოეგო,მიულერმა არანაკლები ეპოქა შექმნა ბაიერნში ვიდრე კრუიფმა აიაქსში და ნაკრებში მიულერმა ბევრად დიდი ეპოქა შექმნა ვიდრე კრუიფმა ნაკრებში,უბრალოდ ხალხს უყვარს ისეთი ფეხბურთელები ვისაც კარგი ტექნიკა აქვს და კარგად ფინტაობს და ბურთს კარგად ფლობს და ასეთი ხალხი ამახსოვრდებათ მაგრამ არიან ფეხბურთელები ვინც შეიძლება მასეთი ტექნიკა არ ქონდა ბურთით ვერ აკეთებდა იგივე რამეებს მაგრამ საქმის შემსრულებლები იყვნენ და ყველგან ყველაფერს იგებდნენ

19:44 | 12.05.2013
MAXSIMUS-Z1 (7221)

მესიზე და მარადონაზე ვისაც აინტერესებს : მარადონამ რაც კარიერაში გაიტანა გოლები მესიმ 9 წელიწადში გააკეთა იგივე

20:01 | 12.05.2013
19.05.2012 (1717)

ესიეგი მესიმ კარიერაში 1282 გოლი რომ გაიტანოს პელეზე წინაც დავაყენოთ და რახან 9 წელში მარადონაზე მეტი გოლი გაიტანა მარადონას ჯობია უკვე. ბურთების შეფარდებითაც კი ვერ გამოდის ყველა დროის საიკეთესო ფეხბურთელი ტიტულებს რომ თავი დავანებოთ და მოვრჩეთ ესეთი რაღაცეების შედარებას.მესიმ ჯერ ის გააკეთოს რაც ზიდანმა გააკეთა კარიერაში და მერე მიიყვანეთ მარადონამდე და პელემდე.

19:07 | 12.05.2013
Zico10 (9915)

chamilo___ აუ რეებს წერ :/ შენ რობუნიო ეუსებიო თუ გგონია და მანჯუკიჩი გერდ მულერი სააღოლ მაშინ... აქ 2 დიდ ეფხბურთელზეა საუბარი და არა რობინიო მანჯუკიჩნზე. რა არალოგიკური შედარება მოიყვანე?! ისე რობინიომ ბრაზილიას კოპა ამერიკა მოაგებინა, ტურნირის საუკეთესო ფეხბურთელად აღიარეს და რეალთან ერთად ჩემპიონი გახდა, სადაც დიდი წვლილი დადო (ამას ყველა რეალის გულშემატკივარი იტყვის) ასევე მილანთან ერთად სკუდეტო მოიგო... ლიდერი არ ყოფილა მარა სასტავის კაცი იყო.... ფაქტია ის რო ეუსებიაო 20 საუკუნის 10 შია შესული, გერდ მულერი კი არა.... ე.ი შენ კურიფსაც არ აღიარებ, რადგან ნაკრებთან ერთად წარმატებას არ მიუღწევია, ასევე დი სტეფანოსაც

18:38 | 12.05.2013
chamilo (33560)

ბურთაობით რობინიოც მშვენივრად ბურთაობს მაგრამ მე პირადად მანჯუკიჩი მირჩევნია ბევრად ნაკლები ტექნიკა აქვს მაგრამ უფრო შედეგიანია,მარადონა სწორედ იმიტომ არის მარადონა რომ მან შეძლო ყველგან დაემტკიცებინა მისი სიდიადე,პირადი დამსახურებით მოუპოვა კლუბს და ქვეყანას ჩემპიონობა,იგივე პელეც მან მართო ოხუნჯობით კი არა შედეგებით მოიპოვა ის აღიარება რაც აქვს,მარტო ბურთაობა არაფერი არაა თუ გუნდში და ნაკრებში შედეგი არ გაქვს,ლამპარდი საკლუბო დონეზე არის კარგი და არა სანაკრებო,კაცმა ნაკრებსაც უნდა მოუტანო გამარჯვება,იგივე მესიზეც მაგას ვფიქრობ რომ ის ეხლა არ არის მარადონაზე დიდი სახელის მქონე მან თუ მსოფლიო არ მოიგოს მასზე წინ ყოველთვის მარადონას დააყენებენ მის ქვეყანაში,ბევრს არგუმენტად მოაქვს რომ არ არის საჭირო მსოფლიო მოიგოს რომ აღიარონო მაგრამ რეალურად თუ გაქ ამბიცია ყველა დროის საუკეთესო იყო ნამდვილად უნდა მოიგო მსოფლიო,მე მარადონა პელესაც მირჩევნია,ბრაზილიის წამყვანი ფეხბურთელი ჩემთვის გარინჩა უფრო არის,მას აქვს ლომის წვლილ შეტანილი ბრაზილიის ასეთ დონეზე აყვანილი და პელეს უკეთესი ასისტენტები ყავდა ვიდრე მარადონას

18:02 | 12.05.2013
19.05.2012 (1717)

აქ უმეტესობა ისეთი ადამიანი წერს კომენტარს რომელმაც ფეხბურთის ყურება 2007 დან დაიწყო ან კიდევ 2007ში დაიბადა, ზიდანის თამაში თუ არ გინახავთ როგორი ლამაზი სპორტია ფეხბურთი არ გცოდნიათ.

17:55 | 12.05.2013
19.05.2012 (1717)

პელეს ოქროს ბურთი არასდროს მოუგია, მაგრამ ყველა თქვენ ჩამოთვლილს ფეხბურთელებს იხევს.

17:54 | 12.05.2013
Zico10 (9915)

19.05.2012 ___ ზიდანი პელე არააა მასზე წინ ვერავინ რო ვერ დააყენო... მესი ზიდანზე გაცილებით დიდი შესაძლებლობების მქონე ფეხბურთელია... დრო გვიჩვენებს ვინ ვისზე დიდია

17:58 | 12.05.2013
19.05.2012 (1717)

ხოდა ჯერ როცა არ უჩვენებია ეგრევე წინ არ უნდა დააყენო.ზიდანმა რაც საფრანგეთის ნაკრებისთვის გააკეთა იმის ნახევრის ნახევარი არ აქვს გაკეთებული მესის არგენტინისთვის.ხოდა ძაან ნადრევად ნუ ადარებთ რა, აქ ერთის წავიკითხე კომენტარი მარადონა,პელე და მესიო, რა მესი? რის მესი? დაამთავრა კარიერა მაგხელა პატივში რომ ყავთ უკვე?

18:02 | 12.05.2013
Zico10 (9915)

კი მაგაში გეთანხმები... ყოველთვის მაგას ვეუბნები მესის პერსფანებს რო ნუ ჩქარობთქო

17:52 | 12.05.2013
19.05.2012 (1717)

მესის რომ ზიდანზე წინ დააყენებთ და მარადონას პელეს წინ,უკვე აშკარაა როგორ ერკვევა ადამიანი ფეხბურთში.

17:50 | 12.05.2013
Zico10 (9915)

სტატსისტიკა რო იყოს გადამწყვეტი ლამპარდზე დიდი ნახევარმცველი არ უნდა გეგულებოდეს კაცს... ტიპი თავისი კლუბის ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირია... 1 ნახევარმცველი მაინც დამისახელეთ ვისაც ამდენი გოლი გააქონდა ან გააქვს???

ეგრევე სტატისტიკას რო სტაცებთ ხელს და ციფრებით ლაპარაკობთ... ბურთაობააა , აი რით განისაზრვება ფეხბურთლეების სიდიადე ... მარადონა არავისზე მეტს იტანდა და არავისზე ტიტულოვანია მარა ...

17:47 | 12.05.2013
Zico10 (9915)

chamilo___ გერდ მულერი ლეგენდარული ფეხბურთელი როა არავინ დაობას... მეშენ ფაქტი გითხარი, შენ კი შენს სუბიექტურ აზრს აფიქსირებ... მეტი არაფელი

17:36 | 12.05.2013
gogssi (3755)

ადამიანს უმაღლესი ფანტაზიორობის ნიჭი უნდა ჰქონდეს რომ რაული და ბექემი მესის შეადაროს
საღორ ბარსაა!!! გილოცავთ ბარსას გულშემატკივრებს. ხო და რა მაინტერესებს რეალს რომ ატლეტიკომ გაუყაროს სამეფო თასზე ნეტა მერე როგოგ იჭიკჭიკებს სრულიად მადრიდი?

17:33 | 12.05.2013
chamilo (33560)

Zico10 იმიტომ მოუტანა ქვეყანას წარმატება და გერდ მიულერის სახელი კი ყველა თაობას ეცოდინება ყოველთვის ჯერ იმიტომ რომ რამე რეკორდს ვინმე თუ გააუმჯობესებს ის მანამდე მიულერს ეკუთნოდა და სანამ იარსებებს ბაიერნი და გერმანიის ნაკრები ყველა თაობას გაგონილი მაინც ექნება ლეგენდალური გერდ მიულერი,გოლების მანქანა,ყველგან ბომბარდირი სადაც კი გამოდიოდა მას ვერავინ ჯობდა და რაც მთავარია ყველა პირადი ტიტული მოიგო რაც არსებობდა და ყვეაფერი მოაგებინა გუნდს თუ ნაკრებს რისი მოგებაც შეიძლებოდა,იყო მიულერი იყო გოლი

17:39 | 12.05.2013
gogssi (3755)

და ეხლა მესია ყველა რეკორდს ამხობს მათშორის მიულერისას. ერთი მსოფლიო ჩემპიონობა აკლია და ეგაა ყველადროის საუკეთესო იქნება

17:16 | 12.05.2013
Zico10 (9915)

chamilo___ ესუებიო 20 საუკუნუს საუკეთესო ფეხბურთელების 10 ულშია შესული, 6 თუ 7 ადგილზე... გერდ მულერი კი 15 თუ 14 ზეა

17:09 | 12.05.2013
cule1 (372)

მესი არის ბარსას ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი უკვე 25წლის ასაკში,ბექჰემს როგორ ადარებთ ფეხბურთს არ უყურებთ?რაული სხვა პონტია რეკორდი კი აქვს ლიგაზე მაგრამ მესი რომ დაი ხევს მაგ რეკორდს ხო იცით?მესი არის მარადონას და პელეს დონის თუ მეტი არა უკვე(სანაკრებო დონეზე ვერ ჩალიჩობს თორემ მაგათ წინ დავაყენებდი)ისა და მერამდენე ლალიგა მოვიგეთ?

16:55 | 12.05.2013
a.senna-guardiola (5607)

ისტორიაზე და 9 ლიგაზე ჯერ არ დაუწერიათ რამე? მეზარება კომენტარების წაკითხვა DDDD

აბა შარშან რო იძახდით დამთავრდა ბარსას ჰეგემონია ესპანეთშიო? სანამ მაუ იქნება ლა ლიგას ვეღარ ეღირსებიანო? სულ ეს იყო? DDD მოუზე ბევრად დასტოინი ეპოქა შუსტერსაც კი ქონდა ბოლოს და ბოლოს DD

16:32 | 12.05.2013
chamilo (33560)

bars100 აი ეგეთი მარგალიტები სხვაგან არ თქვა,ისტორია წაიკითხე რომ არ გინახია იმას არ ნიშნავს რომ არ აღიარო,ბეკენბაუერი მსოფლიო 3 ფეხბურთელს შორის შეყავთ და მას ისეთივე მოვლენად აღიქვავენ როგორც პელე და მარდაონა,კანი ჩემი საყვარელი მეკარეა მაგრამ იაშინი აღიარეს 20 საუკუნის საუკეთესო მეკარე უნდა შევიდეს,და ის აბსურდია მიულერი რონალდოს დონის არისო,მიულერმა შექმნა ისეთი დიდი კლუბი როგორიც ბაიერნია,თვით ბეკენბაუერმა თქვა რომ ბაიერნი შექმნაო და რამდენი კლუბი იცი ასე რომ ემადლიერება ფეხბურთელს?მიულერი ცივსისხლიანი ფორვარდი იყო და ფეხი არ უკანკალებდა მან ყველაფერი მოაგებინა თავის კლუბს,კრისწის კიდე უკანკალებს ფეხი გადამწყვეთ თამაშებში,მიულერი 20 საუკუნის საუკეთესო ცენტრ ფორვარდად დაასახელეს და რონალდოს რავი აბა რად დაასახელებენ

16:21 | 12.05.2013
bars100 (1495)

chamilo
ნუ მასე თუ წავა მსჯელობა ძალიან ქაოსში გადავვარდებით იმიტომ რომ იგივე ჭამოიჭრებიან მალდინი და ფალკაო რომელბიც მართლა საოცარი მცველები იყვნენ იგივე ძოფი,კანი ბუფონი და რავი... მაგრამ მე კი მე მაინ უფრო შემტევებს ვანიჭებ უპირატესობას რომელბმაც ეპოქა შექმნეს ფეხბურთში ნუ უკან მოთამაშე ხალხი არ ფასდება უფრო უმეტესწილად რა. გერდ მიულერსა და ეუსებიოს რაც შეეხება მე მაინც ჩემს აზრზე დავრჩები და ვიტყვი რომ ეუსებიოს გაცილებით დიდი შესაძლებლობები ქონდა ვიდრე გერდს დაჟე მე ვერავინ დამარწმუნებს იმაში რომ მიულერი კრისტიანო რონალდოზე დიდი ფეხბურთელია... ყველას თავისი შეხედულება აქ

15:32 | 12.05.2013
chamilo (33560)

bars100 რატო შემტევებს აყენებ უფრო წინ ალბათ თორემ ბეკენბაუერს რომ ფეხბურთი აქვს ნათამაშები ბევრი ვერ შეედრება,ის ისეთივე მოვლენაა ფეხბურთში როგორც პელე და მარადონა,მისი დარი მცველი არ დაბადებულა ჯერ და ათეული მის გარეშე აბსურდია ისევე როგორც იაშინის გარეშე მსოფლიოს საუკეთესო მეკარე 20 საუკუნის და ათეულში ნამდვილად უნდა შეიყვანო,ფართო ნიჭი ქონდა თუ მოკლე ნიჭი მიულერს ვერანაირად ვერ აჯობა ეუსებიომ ვერც ტიტულებში,ვერც გოლებში და ვერც პირად მიღწევებში იმიტომაც დაასახელეს საუკეთესო ცენტრ ფორვარდად

15:28 | 12.05.2013
bars100 (1495)

chamilo
ეუსებიო გერდ მიულერს ბევრად აღემატებოდა,რადგან გერდი ტიპიური ცენტრფორვარდი იყო რომელიც გოლზე იყო დაგეშილი და ეუსებიო უფრო მრავალმხრივი იყო და ევროპელ პელეს ეძახდნენ... რაც შეეხება ბეკენბაურეს მე ჩემი თვალთახედვით ამ 10 მათგანზე უკან ვაყენებ და ბესტზე გეთანხმები არ გამახსენდა უცებ

15:26 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

კაი გავედი ეხლა მე, ცოტა მეუცნაურა ამ ახალ დიზაინზე ამდენი კომენტარის წერა ))) აშკარად გადაჩვეული ვარ

chamilo
გეტანხმები 99%-ით ))

15:23 | 12.05.2013
chamilo (33560)

bars100 და რაც მთავარია ობიექტური იმის გამო არ იქნება რომ მსოფლიოს ერთ-ერთი უდიდესი ფეხბურთელი ჯორჯ ბესტი არ გიწერია,რომელსაც მარადონაც და პელეც კი მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელად აღიარებდნენ

15:20 | 12.05.2013
chamilo (33560)

bars100 შენი აზრით ხო?სად არის კაიზერი?მსოფლიოს 3 კაცში შესულია და 20 საუკუნის საუკეთესო მცველად დაასახელეს,სად არის იაშინი რომელიც 20 საუკუნის საუკეთესო მეკარედ აღიარეს?თუ მარტო შემტევები დაწერე სადაც ეუსებიო დაწერე 20 საუკუნის საუკეთესო ცენტრ ფორვარდი გერდ მიულერი სადაა რომელმაც გერმანულ ფეხბურთს ბეკენბაუერთა ერთად ოქროს ხანა შექმნა გერმანიის,ყველაფერი აქვს მოგებული რისი მოგებაც კი შეეძლო იმ დროს ფეხბურთელს და სადაც კი გამოდიოდა ყველგან ბომბარდირი იყო,ყველა რეკორდი თითქმის რასაც ხსნიან მიულერის რეკორდები იყო

15:19 | 12.05.2013
ბარსა La Albiceleste (5560)

Madrilenio

ესე უფრო ნაღდიაააა :დ ))
თორე რეალი რომ 32-ჯერ არის ესპანეთის ჩემპიონი ეგ ვიცით

15:20 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

არა შარშა ბევრი კულე არ თვლიდა ნაღდ ჩემპიონობად ისეთს, რომელშიც 1 კლასიკოსაც ვერ მოიგებდა გუნდი და ეგეთი ჩემპიონობები ჩემპიონობებად რო არ ჩავთვალოთ მაინც რეალს უფრო მეტი ნაღდი ჩემპიონობა გამოსდის მეთქი ამის დაწერა მინდოდა რა ვქნა უფრო ადვილად ვერ დავწერე )))

15:17 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

აუ იმენა დღეს ბარსამ უნდ ამოიგოს და ის ასი ქულიანი რეკორდის უნდა მოვხსნათ რეალის რო გასახსენებლიც კია როქოდეს რეალს,DDD მიდი ბარსა ასი ქულა აუცილებლად ყველა თამაში უდნა მოვიგოთDD

15:19 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

მაქსიმუმ გამეორება შეზლოთ მაგ რეკორდის, მოხსნით ვერ მოხსნით ))

15:22 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

თუდნაც გაიმეორის რაპრობლემაა მაგას იხსენებთ უვკე მთელი სეზონია და წელსვე მორჩება მაგის გასენება ,DDD ასი ქულას დადებს ბარსა და ეგარის მერე აღარ გექნებათ მაგრეკორდი გასახსენებელი

15:25 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

რეალის იმ რეკორდს ვერანაირად ვერ დააკნინებს ბარსას ეს 100 ქულა ))) 2012 წლამდე უამრავი ფორმაციის გრანდს უთამაშია პრიმერაში, მაგრამ 100 ქულა ვერავინ ვერ მოაგროვა, მაშინაც კი როცა 22 გუნდი იყო ლალიგაში.. ამიტო ამ რეკორდს ვერავინ ვერ წაართმევს ამ რეალს და ვერც ბარსას თუ გაიმეორა ))

15:28 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

წართევით ბულკი ხოარარის წაართვას?D უბრალოდ ბარსაც დააგროვებს 100 ქულას და ასე ზე აღმატებულებაში ვეღარ გაიხსენებთ მაგ რეკორდს, იქვე ბარსაც გვერდზე იდგება,DDD

15:17 | 12.05.2013
bars100 (1495)

11.ბაჯო.....რონალდუ...პლატინი....ბეკენბაუერი....ვან ბასტენი...რივალდო...რომარიო
რავი ბევრია რა

15:16 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

ბარსა_ალბისელესტე

მაგას რატო ითვლი ვინ რამდენჯერ გახდა ჩემპიონი ისე რო ვერც ერთი კლასიკო ვერ მოიგო... ის უნდა დაითვალო ვინ რამდენჯერ გახდა ისე რო 1 კლასიკო მაინც მოიგო )) მარა აზრი არ აქვს მაინც ორივე შემთხვევაში რეალს უფრო მეტი გამოსდის ჩემპიონობა )))

15:16 | 12.05.2013
bars100 (1495)

1. მარადონა
2.პელე
3.მესი(ჯერჯერობით)
4.კრუიფი
5.ფენომენი
6.ზიდანი
7.გარინჩა
8.რონალდინიო
9.ეუსებიო
10. დი სტეფანო
აი ეს არის ობიექტური ათეული ძმაო!

15:14 | 12.05.2013
bars100 (1495)

დღეს კი ვიზეიმებთ ჩემპიონობას. წინ ბარსააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა

15:13 | 12.05.2013
bars100 (1495)

ბექემსა და რაულს რონალდო ჯობია მთელი ხუთი თავით რა... რაც მესისა და რონალდოს აქ გაკეთებული 10 რაულსა და ბექემს არ აქვთ გაკეთებული კარიერაში.

15:12 | 12.05.2013
ბარსა La Albiceleste (5560)

Madrilenio

ბარსას ეგეთი ჩემპიონობა 2 გამოსდუს მგონიიიიი, რეალს სამი, ოთხი თუ ხუთი ზუსტად არ მახსოვს გადავამოწმებბბბბ ერთსსსს... ნამდვილად მახსოვს რომ რეალი ბარსაზე მეტჯერააა გამხდარი ჩემპიონი ისე რომ ვერც ერთი კლასიკო ვერ მოიგოოოოო....

ეგეთი სიტყვებით თამაში ტოველთვის იქნება ბარსა-რეალის ქომაგებს შორისს ))))

15:08 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

მერკურმა მგონი ზალით შემოაგდო ეს თემა და მერე თვითონ გავიდა,DDD ბექემი და რაულთან მესი რამოსატანიაო კაცოDDDDDDDDDDDDD მგონი ღადაობდა, ჩVენ კიდე სერიოზულად მივიღეთ და ავყევით კამათსDDD

15:05 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

ბარსა_ალბისელესტე

რეალს მაინც უფრო მეტი ჩემპიონობა გამოსდის ისეთი, რომელშიც 1 კლასიკო მაინც მოიგო ვიდრე ბარსას )) ამიტო მაგის დაწერას აზრი არ აქვს ; )))

პროსტა შარშანდელ სეზონში ისეთი კომენტარები იწერებოდა კულეების მხრიდან (1 საცოდავი პრიმერა მოიგეთ, კლასიკოებში გაჯობეტ, ტიტულებში გაჯობეთ და რა გიხარიათო) რო ეხლა რო ვუყურებ ცოტა მეცინება ))) 180 გრადუსით შებრუნებული კომენტარები ))

15:00 | 12.05.2013
ბარსა La Albiceleste (5560)

Madrilenio

ალბათ დაიწერებოდაააააააა, მაგრამ ეგ რა შუაშია ? გინდა გითხრა რამდენჯერ გახდა რეალი ჩემპიონი ისე რომ ვერცერთი კლასიკო ვერ მოიგოოოო ? და რამდენჯერ ბარსა ?

ნამდვილად სხვა გემო აქვს როცა კლასიკოებს მოიგებ და ისე გახდები ჩემპიონი, ვიდრე ვერცერთს მარა მაინც გახდე )))

15:00 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

barcaforever (1178)
რატუნდ აოქროს ბურთი ზმა პროსტა ტეხავ რაული და მესის სEდარება,DDD მართლა ტეხაავს, რა რაულიDDDDDDDDDDD მეცინება რონალდუ უფრო ზლიერი იგროკია დაჯე რაულზე რონადუ და რა მესი და რაული მე მაგრად მეუხერხულება მაგაზე კამათი

14:58 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

ამ ხუმრობა ხუმრობასი რაულზე ძაან მაგარი დაჯMა წავიდა ))) მარა არც მიკვირს, რაულზე დიდი ფეხბურთელი და ლეგენდა ხო შევჩენკოა )))


მესი ერთი ერთზე რაულზე ძლიერი ფეხბურთელია, მაგრამ ბარსასთვის ვერ გახდება იმაზე დიდი ლეგენდა(მაქსიმუმ ისეთივე გახდეს), როგორიც რაულია რეალისთვის ))) რეალის სახეა რაული და ვნახოთ ბარსას სახე თუ გახდება მესი ...

15:02 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

მოიც აეხლა ნუ გადადი სხვა რამეზე, შენ რეალის ბალეშიკს გჯერა რაული ემსიზე დიდი ფეხბურთელია?DDD აი გულზე ხელი დაიდე და ისე თვი დაანებე თავი რეალსაც და ბარსასაც, რეალისთვის უდიდესი ლეგენდაა რაული და მაგაზე მეტი ლეგენდა როგორ უდნა გახდეს მესი ან ვინმე თავიის გუნდისთვის ამაში გეთანხმები მარა რაუსლ მესისთან შედარება ცოტა არიყოს ფანტაქტიკა ხოარის?DDD

15:09 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

1-1ზე მესი ჯობია რაულს, მაგრამ ფანტასტიკის სფერო ნაღდად არაა, იმიტორო რაულსაც მესის მსგავსად 3ჯერ აქვს თავის გუნდთან ერთად ლიგა მოგებული, აქედან 2-ში ჩემი აზრით რაულმა იმხელა წვლილი შეიტანა, რამხელაც მესიმ 2009-ში და 2011-ში .. რაული არის რეალის ყველა დროის გოლეადორი, რაული არის ლიგის ყველა დროის ბომბარდირი და ასე შემდეგ...

მარტო ოქროს ბურთები არ წყვეტს არაფერს... ჯერჯერობით არ ვთვლი რო მესიმ რაულზე ბევრად მეტი გააკეთა თავისი გუნდისთვის... აი კარიერას რო ადასდრულებს მერე ვნახოთ ))

15:12 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

აუ შენ ეხლა ჩამომიტVალე რაულის მიხწევები,დDD რაულმა რაც მიახწია ის მესიმ 25 წლის ასაკში მიახწია კაი რა Dა თამაშის რო შევადაროთ ვაფშე მართლა ფანტასტიკის სფეროა მაგათი შედარება, რაულს კიარ ვაკნინებ ლეგენდაა მარა რა მესი ზმაო რაული შეადარეთ შევჩენკოს DDD

14:55 | 12.05.2013
დღევანდელი სპორტი (2667)

რაულს რამდენი ოქროს ბურთი აქ შემახსენეთ?

14:57 | 12.05.2013
Sergio Ramos-CR7 (12995)

მარადონას რამდენი აქ?

14:58 | 12.05.2013
Madrileño (26972)

14:53 | 12.05.2013
დღევანდელი სპორტი (2667)

კაცი რო იმას იტყვის რაული და ბექემი მესიზე დიდი ფეხბურთელები არიანო იმას ფეხბურთი საერთოდ არ უნდა აყურებინო.მესიმ ამ სეზონის ჩათვლით 9 სეზონი ითამაშა ბარსას პირველ გუნდში.6-ჯერ მოიგო ლალიგა,3-ჯერ ჩემპიონთა ლიგა,არის ბარსას ყველადროის საუკეთესო ბომბარდირი და 4 ოქროს ბურთი უდევს სახლში.რაულმა 16 სეზონი გაატარა რეალის პირველ გუნდში.6-ჯერ მოიგო ლალიგა,3-ჯერ ჩემპიონთა ლიგა.არის რეალის ყველადროის საუკეთესო ბომბარდირი.ზუსტად იგივე შედეგი აქ როგორც მესის.მაგრამ მესის კარიერა კიდევ წინ აქვს.თან სად რაულის ნათამაშები და სად მესის.მოდელ ბექემზე აღარაფერს ვამბობ.

14:52 | 12.05.2013
emigranti77 (33455)

რაულმა და ბექემა რაც მისი მოღვაწეობის მანზილზე გაააკეთეს ის მესიმ 24 წლამდე მოილია უვკე ეხლა სხვა მწვერვალებს ახწევს რა რაული და ბექემი,DD გაგიჯდება კაცი, იმენა ტეხავს მე ლიჩნად რაულთან და ბექემთან მესის ხსენება მიტყდება, რონადუ მორჩა უვკე და ეხლა დაჯე რაულიმაც კი დაჩრდილა მესი,DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDდ

მეტის ნახვა
0.13316