ჩოგბურთი

17:18 | 3.06.2016 | ნანახია 2542 - ჯერ

ფინალში სერენა მუგურუზას შეხვდება

“როლან გაროსის” ფინალში მსოფლიოს ნომერ პირველი ჩოგბურთელი სერენა უილიამსი ესპანელ გარბინია მუგურუზას შეხვდება.

ნახევარფინალში სერენამ ჰოლანდიელი კიკი ბერტენსი 7:6, 6:4 დაამარცხა. მატჩი საათსა და 40 წუთს გაგრძელდა. პირველ სეტში ბერტენსი 5:4-ს იგებდა და სეტზე აწვდიდა, რა დროსაც სერენამ ბრეიკი გააკეთა და პარტია ტაი-ბრეიკამდე მივიდა, რომელიც უილიამსმა 9:7 მოიგო. მეორე სეტში 3:3-ზე უილიამსმა ბრეიკი შეასრულა, რაც მატჩში გადამწყვეტი აღმოჩნდა.

მეორე ნახევარფინალურ მატჩში, მსოფლიოს ნომერ მეოთხე ჩოგბურთელმა გარბინია მუგურუზამ სამანტა სტოსური 6:2, 6:4 დაამარცხა. შეხვედრა საათსა და 18 წუთს გაგრძელდა.

ურთიერთშეხვედრებში სერენა მუგურუზას 3:1-ს ამარცხებს.

უილიამსი - მუგურუზას შეხვედრა 4 ივნისს თბილისის დროით 17:00 საათზეა ჩანიშნული.


კომენტარები (79)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

23:40 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

NADAL RAFAEL სერენას ინტერვიუში აქ ნათქვამი ჩEმი მიზანია მარგარეტ კორტის რეკორდის მოხსნაო.უმნიშვნელო რო იყოს ხო არ იტყოდა.თან ლეივერს 11 სლემი აქოო ყველა იძახის თუმცა 5 სლემი გია ერამდე აქ.მაგრამ მაინც 11 ს უთვლიან .აშკარად არ ყოფენ.მოკლედ მკიდია რაცაა ისაა.გაუმარჯოს მაესტროს და მის ხელოვნურ თამაშ დანარჩენები შეყარე წყალში ;დდდდდ

01:09 | 05.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

უმნიშვნელო არისო არავის დაუწერია,მაგრამ ღია ერაში მოგებული თითოეული ტიტული ბევრად უფრო ღირებულია,ვიდრე მანამდე...)))

23:28 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მუგურუზა მეოთხეზე წერია ისევ როდის შეცვლიან

23:31 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ორშაბათს )))

23:33 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ხო არიცი ზუსტად რამდენი იქნება სერენასთან ჩამორჩენა

23:35 | 04.06.2016
Djoko (9552)

1564

23:37 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ანუ მუგურუზა უიმბლდონის ფინალში რო გავიდეს და სერენა საწყის ეტაპზე გავარდეს გადაასწრებს ხო მუგუ

23:43 | 04.06.2016
Djoko (9552)

უნდა მოიგოს და სერენამ წააგოს ეგრევე უიმბლზე არა მაგრამ წლის ბოლოს თუ სტაბილურად გააგრძელა თამაში შანსი აქვს პირველ ნომრად დააასრულოს

23:52 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ფინალი რო წააგოს მუგურუზამ ხო დარჩება ისევ ის ქულები არაფერი დააკლდება და არც მოემატება და სერენამ თუ თავიდანვე წაააგო ხო დააკლდება 2000 ქულა

23:56 | 04.06.2016
Djoko (9552)

მთლად პირველ წრეში და ტატიშვილთან ხომ არ გამოვარდება?თუმცა პირველ წრეშიც გამოვარდნილა სლემიდან ეგ და იქნება უიმბლზეც აყლაპონ

23:57 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

შენი აზარენკა საშიშია უიმბლდონზე?

23:59 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ტრავმა აქვს მაგას - ჯერ მოირჩინოს და მერე ვიმსჯელოთ )))) ზუსტად მაგ უიმბლზე მიიიღო ისეთი ტრავმა რომ ლაივში რომ ვუყურებდი ისე დაიკივლა მეგონა ფეხი მოტყდა

23:22 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

naiki ნუ ეგ არც ისე მნიშვნელოვანია.ტორე მარტინა ნარვატილოვა 167 ტიტული აქვს და 238 ფინალი.:დდდ

23:26 | 04.06.2016
naiki (5503)

ჩვენ მგონი გრაფს ვადარებდით ...

23:28 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ანუ მაგ განმსაზგვრელი არ არის. ტორე მაშინ მნარვატილოვა უკონკურენციო გამოდის.

23:20 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

გარბიიიიიიიიიიიინ ^_^

23:11 | 04.06.2016
naiki (5503)

კიდო ერთი სტატისტიკა

სერენა 90 ფინალი - 70 მოგება - 20 წაგება

გრაფი - 138 ფინალი - 107 მოგება - 31 წაგება!

23:12 | 04.06.2016
Djoko (9552)

თან გრაფმა 30 წლისას მიაღწია ამ შედეგს!!! და ეს კაცქალა ალბათ 40 წლამდე ივლის კორტზე

23:05 | 04.06.2016
Djoko (9552)

მაშა და მაგის წიკვინი მარტო მე დამაკლდა ქალთა ჩოგბურთში??

ოჰოოჰჰო რა იქნებოდა უიმბლის ფინალი მაშა-მუგუ!!

დაჯექი და პოპკორნი დაიჭირე ხელთ!!!!!

22:51 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

გია ერა ვიცი რაც არის 1971 წლიდან იწყება ატპ 1971 მაგ პონტში აწერია.აჰაამ ესეიგი 4 გუნდი რო თამაშობდა ლიგაზე და ახლა 33 იგივეა ხოო ;დდდ

23:01 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

ერთი და იგივე მნიშვნელობას ანიჭებენ ვერ ხედავ რეალის 11-ივე თასს,წელს მოგებულსაც ანუ 11-ეს და პირველად მოგებულსაც ერთი ფასი აქვს..ეგ ფაქტია,არ გეგონოს რეალის გულშემატკივარი ვარ,პირიქით არასდროს მეხატებოდნენ თეთრები გულზე,მაგრამ ჰა რა ვქნათ ეგრეა ფეხბურთში,ყველა დროს მოგებულ თასს ერთი ფასი და მნიშვნელობა აქვს,მოგვწონს ეს თუ არა...

ჩოგბურთში კიდე არ არის ეგრე,არა!!!

22:36 | 04.06.2016
Djoko (9552)

naiki

ეხლა შენ მითხარი ჩოგბურთში სტილს რა გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს?? ანუ ჰითერი თუ არ ხარ წარმატებას ვერ მიაღწევ??? ანუ გარბინი რახან შემტევია და ვოზნიაცკი პირიქით მაგიტომ ვერ მოიგო სლემი???? რადვანსკა რომ ფუშერია მაგიტომ ვერ იგებს სლეეეემს??

შენც მაგარს გააძრობ ხოლმე რა ხანდახან ნაიკ!!

მაგრამ აუცილებელიხ არ ამ საიტზე!! თან სასიცოცხლოდ

22:59 | 04.06.2016
naiki (5503)

აუ ბიჭო კიდეკაი საჭიროდ მთვლი თორე რაღაც არასრულფასოვნების კომპლექსი მქონდა უკვე

22:57 | 04.06.2016
naiki (5503)

გააჩნია ენენიც არ იყო დიდად შეტევაზე ორიენტირებული მაგრამ მაინც წარმატებით იგებდა იმიტომ რომ ბევრი სხვა უპირატესობები ქონდა თუნდაც აიღე ბექჰენდი მაგრამ თუ მარტო გადააგდე გადმოგდეზე იყავი და დაელოდე სერენას შეცდომებს ეგრე მას ნაღდად ვერ მოუგებდი რა!

22:27 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

diadimaestro

სრულიად სხვა შემთხვევაა რეალის მოგებული ლიგები,მაშინ როცა 4 გუნდი თამაშობდა,ჯერესერთიც ის ფეხბურთია,ჩოგბურთთან ერთი საერთოც არ აქვს,გარდა იმისა,რომ ორივე სპორტია

ხო მეორე და მთავარი,ფეხბურთში ტიტულებსაც და რეკორდებსაც უძველეს დროში მოგებულს იგივე მნიშვნელობას ანიჭებენ,როგორსაც ამ საუკუნეში..ჩოგბურთში კი განსხვავებულადაა საქმე,აქ ღია ერაში მოგებულს გაცილებით დიდი ფასი აქვს,ვიდრე მანამდე..)))

22:28 | 04.06.2016
Djoko (9552)

რავი ნიკუშ მაგას გავიძახი რამდენი ხანია - ღია ერა მეთქი ღია ერააა..და აჰააა კორტიო კიდე მიწერენ და რა გავაკეთო

22:36 | 04.06.2016
naiki (5503)

აუხსენი ბიჭო ღია ერა რას ნიშნავს - ეგ ნიშნავს რომ კონკრეტული ქვეყნის პირველობა ანუ სლემის ტურნირი გახდა ღია ყველა სხვა ჩოგბურთელისთვის და მიდიოდა მთელი მსოფლიოს ჩოგბურთელების ჯახი - იქამდე იყო რომ ამერიკელები თვითონ შიგნით თამაშიბდნენ და დიდი დიდი ინგლისელი ჩასულიყო ან პირიქით! ღია ერამ გახსნა კარი მსოფლიოს ყველა ჩოგბურთელისთვის დაწყებული სსრკ-დან დამთავრებული არგენტინით!

22:53 | 04.06.2016
naiki (5503)

ანუ ღია ერაში კონკურენცია უფრო ძალიან გაიზარდა!

22:41 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ამასთანავე ნაიკ - 68-ში თუ 69-ში ხომ დაიწყო ეს ღია ერა??? მანამდე ტურში მხოლოდ მოყვარულები თამაშობდნენ! ანუ მე და შენ შეგვეძლო წავსულიყავით და გვეთამაშა უიმბლზე რა დრო გავმაზეთ?

22:53 | 04.06.2016
naiki (5503)

აბა ბიჭო!

22:32 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)



რას ფიქრობ ისე მოიგებს სერენა სანატრელ ორ სლემს?

22:43 | 04.06.2016
naiki (5503)

არ ვიცი ეხლა დანამდვილებით მაგრამ რაც უამრავჯერ მითქვას ჩოგბურთში ფსიქოლოგია უდიდესია და სერენას ორმა წაგებამ მასზეც ალბათ ცუდად უნდა იმოქმედოს ( ბოლოს სიტყვას რო ამბობდა ეტირებოდა აშკარად)_ და სხვებს კიდე მოტივაცია მოემატებათ რომ უფრო თავდაჯერებულად ბოლომდე ებრძოლონ იმიტომ რომ თუ სამანტა და კერბერი ასე თუ ისე გამოცდილი ჩოგბურთელები არიან გასაგებია მათგან მოგება მაგრამ ასე ვთქვათ გამოუცდელი გარბინე რომ უგებს უკვე საგანგაშო სიგნალია!

22:54 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

მარტო გამოცდილება ხომ არ არის გადამწყვეტი ჩოგბურთში არა?? გარბინესთან წაგება საგანგაშო ნაღდად არ არის,ტურნირის დაწყების წინ მუგურუზა ერთ-ერთ ფავორიტად ითვლებოდა,აი სხვასთან,რომ წაეგო სერენას კიდე ხო...

თან სერენას არაერთი ფინალი აქვს წაგებული სლემზე,მაგრა ყოველთვის ახერხებდა შემდეგ ფსიქოლოგიური სიძლიერის შენარჩუნებას,რასაც ახალაც შეძლებს ალბათ...)) შეიძლება დარჩენილი ორი სლემიც წააგოს ან ორიდან ერთ-ერთი,მაგრამ უფრო სხვა მიზეზით წააგებს,ვიდრე ფსიქოლოგიურით ჩემი აზრით,რადგან მართლა უძლიერესია სერენა ფსიქოლოგიურად...

23:15 | 04.06.2016
naiki (5503)

ხოო ბიჭო მაგრამ ადრე უფრო ახალგაზრდა იყო და თანდათან რომ უფრო მტკივნეულია მაგისთვის წაგება როგორც ფსიქოლოგიურად ისე ფიზიკურად ეგ ხო ფაქტია?

22:37 | 04.06.2016
Djoko (9552)

რავი თან არ მინდა რომ მოიგოს სასტიკად თან მგონია რომ გააუმჯობესებს და წავა მერე

იმედია ვერ მოხსნის )))

22:44 | 04.06.2016
naiki (5503)

ნუ ჰა და ჰა შეიძლება ერთი მოიგოს და გაიმეოროს მაგრამ მოხსნა უფრო მეეჭვება!

21:51 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Djoko აჰაამ ესეიგი,სერენა რო ჩამორჩება ერტი სლემით გრაფს მთავარია.და გრაფს რო ხევს მარგარეტი ეგ არაპერი,თან 2 სლემითაა წინ კორტუნიო(ნუმერო პირველი სლემებიშე).მემგონი აქ უკვე ლოგიკა გვებრძვის საზიზგრად.:დდ ერტ შემთხვევაში კი მეორეში არა.და შენი არგუმენტი კორტი ძანნ უკან იყოო დაახლოებით ისეთივეა როგორიც ჩემი.სელეში დაჩრა და ასე შემდეგ.მოკლედ ან დაასახელე კორტი პირველად ან 50-50 გრაფი და სერე,ვინაიდან კორტს 2 სლემით პლიუსი ეკარგება ძველ დროში თამაშის გამო.სელეშის ფაქტორით მაშინ მეც ვუკარგავ ერთ სლემს გრაფს.:დდდ თუ არა და აგიარე როგორც კორტი 24 სლემით პირველი ;დდდ

22:00 | 04.06.2016
Djoko (9552)

50-50 რატომ უნდა იყოს გრაფი და სერენა?>??? ეგრე შეიძლება კორტი და გრაფი...სერენას ამათზე ორივეზე ნაკლები სლემი აქვს...

არც მაინტერესებს სიმართლე რომ გითხრა გრაფი თუ სერენა - მე კიმის 4 კინკილა სლემიც მყოფნის და ცალკე ააზარენკას გაუთავებელმა ტრავმებმა ტვინი გაბურღეს...

კორტს რაც შეეეხება - მოდი აბა დაფიქრდი რატომ დაობს ყველა დღეს სერენა თუ გრაფი - რატომ ამბობს ყველა რომ გრაფის რეკორდს თუ მოხსნის იქნება საუკეთესო???? კორტს რატომ არავინ ახსენებს??? ჩოგბურთი ვაბშე სხვა დონეა რატომ მიდარებ იმ ჯოგ სპორტს ამ სამეფო სპორტის სახეობას???? ლიგა ვაბშე სხვა თემაააა...და ღია ერას კიდევ უდიდესი მნიშვნელობა აქვს....ღია ერადან დაიწყეს კვირეების ათვლა და უამრავი რეკორდი კიდე...ჩაეძიეთ მაშIნ და თქვენი 302 კვირა რა იცით იქნებ არცააააა რეკორდი....

22:16 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ვინ ვის ადარებს ნაკლებად საინტერესოა. მარა ერთი რამ ულოგიკოა.22 სლემიანზე და 24 სლემიანზე ტქვა 50-50.და 22 სლემიანზე და 21 სლემიანზე 51-49 მაინც ტქვიი ;დდ რაც შეეხება ლიგას.ადრე ლიგაზე 4 გუნდი თამაშობდა როცა რეალმა 5 ჯერ მოიგო.ახლა 33.მარა ადექი ახა და არ ცაუთვალე რეალ ის თასები იმიტო რო მაშინ ტურნირს ჩემპიონთა ლიგა არ ერქვაო.იგივეა აქაც სლემი სლემია.თან კვირები და ეს მასტერსები მეორე ხარისხოვანია.და როჯერის შემთხვევა ნათელს ხდის ამ ყოველივეს.

22:24 | 04.06.2016
Djoko (9552)

თუ იცი საერთოდ ღია ერა რა არის და მანამდე რა ხდებოდა რავი - არ უდა დაგებადოს კითხვა რატომ გრაფი და არა კორტი

22:23 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხოდა სლემი თუა მთავარი რას მიდარებ იმ კაცქალას გრაფს????

ვაააა ათჯერ დავწერო??? ღია ერა არის აქ მთავარი გადამწყვეტი...ეს ღია ერა რატომ შეიქმნა საერთოდ და რატომ არსებბოს?? ესე ტყუილად შექმნეს??? უსაქმურები შეიკრიბნენნ და რა გავაკეთო რა გავცაკეთოთო??? შენ ეგეც გეცოდინება ისე ჩაჯს ღია ერა რა არის ვაბშე...და მანამდე რა ხედებოდა სლემებზე ზუსტად მაგ კორტის დროს ეგეც გეცოდინება... ამ შემთხვევაში 24 ნაკლებია 22-ზე...

22:37 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

მე გრაფს იმ შემთხვევაში ვადარებ სერენას ,როდესაც კორტის 24 სლემს ვააიიგნორებთ.ჩოგბურთი სულ პროგრესირებს და 20 წლის მერე ელიტ ერა რო დაარქვან გია ერას იგნორი უნდა გაუკეთონ.;დდ და 14 სლემიანი კაცი გახადონ ნომერ 1 ლი ? ან ლეივერის მაგალითი რად გირს 11 სლემი აქ.თუმცა არავინ გაიძახის ამას 4 თუ 5 ი გია ერამდე მოიგოო.11-5 უდრის 6 ს.თუმცა არავინ აყენებს ვილანდერს ბეკერს აგას მასზე .ვითომ რატო?აგას ხო 8 სლემი აქ ლეივერს კი 6 ი.თუ 4 სლემი რომ მოიგოო ზედიზედმაგიტოო?.4 სლემი კიდე აქ ერთს მოგებული თუმცა მისის სახელიც არ ვიცი :დდდ

21:58 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

აქ მაინც გადამწყვეტ როლს ის ფაქტი თამათობს,რომ ჩოგბურთის ღია ერაში არის გრაფი რეკორდსმენი სლემებში..)))

21:48 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

მე სელეშის სიძლიერეს კი არა მაშინдელი ქალთა ჩოგბურთის სისუსტეს ვუსვამ ხაზს. როგორც სერენამ ისარგებლა ბოლო წლებში wta-ს ქათმობით дა გამოისვა ლაჯებში ყველა, ასევე ქნეს სელეშმა дა მით უმეტეს გრაფმა. ოღონд მათგან განსხვავებით სერენამ ძალიან კონკურენტულ გარემოშიც ითამაშა წლების წინ дა თან ძალიან კარგაд.
дა თურმე გრაფი ღმერთია, სერა კი არა. რატომ,რახან ზანგია ? ეგრე გრაფს ქმარი ყავს სომეხი თუ კაია )))))))

22:26 | 04.06.2016
naiki (5503)

თან ქათმებიო და თან კონკურენტული გარემოო?

21:32 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

გრაფის дროს ქალთა ჩოგბურთი ყვაოдაო ? ))))))

22 წლის მუგურუზამ პირველი სლემი მოიგო дა არიქა იწყება ახალი ლეგენдის дაბაдებაო.

20 წლის სელეშს 9 სლემი ქონдა უკვე )))))

კონკურენცია კი არა, საქათმე იყო მაშინдელი ქალთა ტური, სკინტლის სუნაд ყარдა

22:23 | 04.06.2016
naiki (5503)

ერთი პასუხი ქვემოთ დაგიწერე და რაც შეიძლება გარბინიეს ლეგენდობას და 22 სლემს მგონი კონტექსტს სმაილის გარეშეც უნდა მიხვდე რომ ეგ იყო ხუმრობა

21:37 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

ახალი ლეგენდის დაბადება როდის დაიწყება ეგ კაცმა არ იცის...

სელეშს რაც შეეხება,ეგეთი ფენომენები საუკუნეში ერთხელ იბადებიან და ისეთი მოვლენაც საუკუნეში ერთხელ ხდება 20 წლის ჩოგბურთელს 9 სლემი,რომ ქონდეს..ამიტომ სხვა ახალგაზრდასთან,რომელიც ამავე ასაკში სლემს მოიგებს,არაფრით არ უნდა გავავლოთ პარალელი სლეშთან და ვიძახოთ ''ეს რა არის,სელეშს ამ ასაკში 9 სლემი ქონდაო''

ისე კი მართლა საცოდაობაა რაც სელეშს დაემართა,ნაიკის თქმის არ იყოს,იმენა ბედისწერის ამბავია,ეგეთი რაღაც,რომ დაგემართება..

21:35 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხო ეხლა ყვავის ეხლააააა თამარ მეფის კი არა სერენას ოქროს ხანის WTA

21:25 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Djoko მოკლედ უკანასკნელად დავწერ გრაფუნიაზე.მიზეზები თუ რატო არ არი გრაფი ისეთივე ნუმერო უანი როგორიც მაგალითად ამოულევი რესუსრსების მქონე თუმცა ზარმაცი და კორტზე ზანტად მოსიარულე როჯერია(ენდისთან ნოვაკთან და რაფასთან შედარებით უკანა ხაზე ზანტია).1_ მთავარი კონკურენტი დაუჩრენ. 2_ სლემებით 1 არ არის. 3_თუ საუკეთესო მაინცდამაინც ყველაზე მეტგზის სლემის გამარჯვებული არ არის მაშინ ნაწილი იტყვის სერენაო ნაწილი გრაფი.რაც შეეხება არქეოლოგიურ გათხრებს მთავარია შენს ეპოქაში რას მოიგებ.ტორე უსმარტლობა იქნება 30 წლის მერე რო ტქვან 10 სლემიან კაცზე გრაფს ჯობდაო ვინაიდან იმან უკუნსჰი მოიგოო.:დდდ

21:29 | 04.06.2016
Djoko (9552)

რატომ იტყვის ნაწილი სერენას...აი შენ მაგალითად...რითი ჯობია სერენა გრაფს??? რომელი შედეგით????რომელი სტატისტიკით??? ნუ მე იმდენს გეტყვი მთელი რვეული არმ გვეყოფა ასავსებათ და შენ ვერცერთ დამისახელებ

21:35 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ახლა უფრო დიდი ხანი იყო კვირებშიო და ტიტულიო და თასიო მაგას აზრი არ აქ.მაგალითად როჯერის შემტხვევა ავიგოთ.ტიპი 27 წლის ასაკში აგიარენ მეფეთ როცა უემბლიზე 15 ე სლემი მოიგოო.მაშინ როჯერს სამპრასზე ნაკლები ტიტული ქონდა, კვირებითაც ჩამორჩებოდა,მოგებული მატჩებითაც.თუმცა მაინც მეფეააო.ანუ მივდივართ დასკვნამდე როო მთავარი სლემია.და თუ შენ ამბობ რო გრაფია პირველიო როცა ის სლემებით პირველი არ არის.მითხარი რატო არ შეგვიძლია ვთქვათ რო სერენააა პირველი რომელიც სულ რაგაც ერთი სლემით ჩამორჩება გრაფს?

21:37 | 04.06.2016
Djoko (9552)

სულ რაღააც???? მერე ეგ ერთია ჩემო ბატონო ვერ იგებს უკვე რამდენი ხანია - ვინჩი რომ მოგიგებს სლემზე რაღაზე უნდა ილაპარაკო როდესაც კალენდრულ სლემს დებ საკუთარ კედლებშივე...მოიგოს და მერე შემიდარეთ გრაფს რომელიც მარტო სლემებში კი არა უამრავ სხვა კომპონენტში ჯობნის...ერთი სლემი არ ყოფნის სერენას თან...

21:21 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

გარბინეეეეეეე მუგუუუურუუუზაააა ბლანკოოოოო!!! ეს მხოლოდ დასაწყისია,ძალიან ბევრს მიაღწევს ეს გოგო,22 წლის ასაკში უკვე ორი სლემის ფინალი აქვს ნათამაშები,საიდანაც პირველი მეიჯორიც ჩაიხუტა დღეს!!!

ძაან მაგრად მჯეროდა დღეს გარბინეს მოგების,სერენასადმი დიდი პატივისცემის მიუხედავად არ მემეტებოდა ეს სლემი მისთვის,რადგან მუგურუზასთვის გაცილებით დიდი ფასი ქონდა დღევანდელ მატჩს,მიუხედავად იმისა,რომ სერენა გრაფს გაუთანაბრდებოდა სლემებში,ის ამას მაინც შეძლებს დიდი ალბათობით,დარჩენილი ორიდან ერთ-ერთს მოიგებს ჩემი აზრით,ორივე მისი ფავორიტი სლემია და არ უნდა გაუშვას წესით სანატრელი სლემი,რომლითაც გრაფს გაუთანაბრდება...

ძაან არ გევასებათ სერენა მედალს ორი მხარე აქვსო ნათქვამია და ამ უკონკურენტობაზე ლაპარაკი სასაცილოა,რატო სხვა ვერ ახერხებს იმას,რასაც სერენა?? აბა ერთი წამი ამ კუთხითაც შეხედეთ..))

ვინ ვის მოუგო სლემის ფინალი მაგას არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა,მთავარი არის რაოდენობა,თუ მოიგებს სერენა ორ სლემს კიდევ,დადგება გრაფზე წინ,თუ ვერ შეძლო ეს ისევ გრაფი იჯდება ''ტახტზე''..

ერთ რამეში გეთანხმებით,თუკი სერენა გრაფს გაუთნაბრდება,მაგრამ ვერ გაასწრებს,ისევ შტეფი იქნება ყველა დროის საუკეთესო,რადგან მან ის შეძლო,რაც გმირობის ტოლფასია,რაზეც ყოველტვის ყველა ილაპარაკებს...

21:25 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ძალიანაც ნუ ვიჩქარებთ გარბინაზე - გინდაც ივანოვიჩის და ვოზნიაცკის მაგალითები ავიღოთ,რას უწინასწარმეტყველებდნენ ამათ - ცალკე ბუშარი როგორ ჩაქრა???? რა სეზონი ქონდა სლემებზე და სად გაქრა მერე - ქალები არინა რა და ჯერ ნაადრევია რამეზე ლაპარაკი...აი ეხლა რას იზამს გაროსის მერე დანარჩენ მნიშვნელოვან ტურნირებზე ძალიან ბევრი იქნება ამაზე დამოკიდებული...

22:11 | 04.06.2016
naiki (5503)

აუ შენც ეხლა გარბინიე სულ სხვა სტილის მოთამაშეა და ვაზნიაცკი კიდე სულ სხვა - ასნას რაც შეეხება ეგ ქალი სიყვარულისთვის არის დაბადებული და ჩოგბურთისთვის დრო არ რჩება! - ანა სანამ უფრო პასტარა იყო გაუშვა დრო ხელიდან და გადაყვა ბოიფრენდებს და ეხლაც ეგრეა რა!

21:31 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

ივანოვიჩის მაგალითი,რომ მოიყვანე გასაგებია,მაგრამ ვოზნიაცკი და ბუშარი გარბინესგან რადიკალურად განსხვავებული ''ფენომენები'' არიან..)) არც კაროლინს და არც ეჟენის სლემი არ მოუგიათ,მუგურუზამ ეს უკვე შეძლო,თან ვისი დამარცხებით?? სერენა უილიამსის!! თან გარბინეზე ასეთი პროგნოზის გაკეთების საშუალებას ისიც მაძლევს,რომ უნივერსალი ჩოგბურთელია,ყველა საფარზე თამაშობს და შედეგს დებს,რაც შარშანდელ უიმბლდონზე პირნათლად გამოჩნდა..

გარბინე არის შრომისმოყვარე და მტკიცე ხასიათის ჩოგბურთელი,რასაც ვერანაერად ვერ ვიტყვით ბუშარზე,რომელიც გამონათებიდან მალევე ჩაქვრა..)) არამგონია გარბინესაც იგივე დაემართოს,ჩემი აზრით კიდევ ბევრს მიაღწევს ეს გოგო!

21:34 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხო მაგრამ მე კი არ ვიძახი ვოზნიაცკის ან ბუშარს გრაფის რეკორდი უნდა მოეხსნათ მეთქი...უბრალოდ რა შედეგი ქონდა ბუშარს სლემებზე არ გახსოვს??? და მერე მომენტალურად ჩაქრა...გინდაც აზა აიღე რამდენი სლემს ელოდნენ მაგისგან...ნუ ეს უკანასკნელი ტრავმებმა დატანჯეს - დელპოს ძმაკაცია...დალშე კვიტოვა?? 2 სლემზე გაჩერდა და გაიყინა...მოკლედ მე არცერთ ვამტკიცებ არც მეორეს უბრალოდ კი აქვს ამ გოგოს პოტენციალი უდიდესი,მაგრამ ჯერ ადრეა მაინც რამის თქმა...

21:47 | 04.06.2016
NADAL RAFAEL (4910)

კვიტოვა იმენა უიმბლდონის ''ვოლკია'' სხვა სლემზე დიდად ღირებული არაფერი გაუკეთებია არასდროს თავის კარიერაში ჯერჯერობით,გარბინე კი უნივერსალია,ბუშარის ასეთ დაღმასვლაში მთავარი როლი,ჩემი აზრით,მისმა ხასიათმა ითამაშა,ზედმეტად აიტაცეს,სულ მასზე ლაპარაკობდნენ..ყველა ახალგაზრდა სწორ რეაგირებას ვერ აკეთებს ხოლმე ამაზე..)))

რა თქმა უნდა დანამდვილებით რა მოხდება არავინ იცის,მაგრამ თუ ტრავმებმა არ შეუშალეს მუგურუზას ხელი,წესითა და რიგით თუ რაიმე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა კიდევ ბევრს უნდა მიაღწიოს,მითუმეტეს სერენა უკვე დასასრულისკენ მიდის,რაც გზას გაუხსნის გარბინეს...)))

ხო ისე აზარენკასაც თუ ეღირსება საბოლოო გამოჯანმრთელება,ფორმაში კიდევ ერთხელ შესვლის შემთხვევაში,ისიც რეალური კანდიდატი იქნება მომავალში გასამართი მეიჯორების მოგების...

21:13 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

ჟუსტინ ენენი რო არანჩას შეხვეдროдა,ბურთი რო კორტის იქითა მხარეს გაдაეგдო ესპანელს,მაдლობა ეთქვა )))))))
სერენაზე ამბობენ კაცქალააო, არაдა ყველაზე კაცურ ჩოგბურთს ქალებში ბელგიელი ყომარობдა

21:06 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

naiki
მეგობარო, ნავრატილოვამ 1987-ში რო მაგარი სეზონი ჩაატარა, მაგის მერე дაიწყო გრაფის ერა.მხოლოд ერთხელღა მოიგო მაგის მერე სლემი მარტინამ 1990 წელს უიმბლдონი.
მაგის გარдა, საბატინი - ერთი სლემი, კონჩიტა მარტინესი -ერთი სლემი, არანჩა სანჩესი - 4 სლემი, ეგეც ტიპიური ესპანელი იყო,ანუ თიხის ქალი.
ერთაдერთი სელეში იყო ღირსეული კონკურენტი дა იმ პერიოдში ჩაგრავдა კიдეც ცხვირას. ნუ,მერე გრაფის ფანატი ჩაერია თავისი дანით.
მაგრამ მე რაც ჩამოვთვალე, ანუ ათიოдე წლის წინანдელი სერენას კონკურენტები, თუნдაც ენენი,მორესმო,дევენპორტი,იგივე ვინუსი საუკეთესო წლებში, როგორ უნдა შეაдარო სანჩესს дა საბატინის.
თქვენ ამბობთ ვიკიპეдიაში ვნახეო,მე თავაд მოვესწარი дა ვაдევნებдი თვალს ინტენსიურაд.მგონი дამეჯერება

22:06 | 04.06.2016
naiki (5503)

ერთი სლემი ერთი სლემიო რომ წერ საბატინზე და არანტა სანჩესზე ძირითადად ესენი გადიოდნენ ფინალებში და ესე კი არ იყო ხან ზვინარევა რო ხვდებოდა შემთხვევით?

საბატინი სამჯერ იყო ფინალში სამივეჯერ გრაფთან ერთად და იქიდან ერთხელ მოუგო - არანტა სანჩესი 12-ჯერ იყო ფინალში და 4-ჯერ მოიგო - ანუ ეს ხალხი საბატინიც და სანჩესიც ერთხელ რომ გაუვარდათ შემთხვევით არ არიან მოხვედრილი ფინალში! - საქმე მაგაშია ისინი ძლიერები იყვნენ მაგრამ შტეფი მათზე ძლიერი იყო!

გასაგებია რომ ნავრატილოვა და ევერტი სხვა თაობა იყვნენ!

21:08 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ყველა და ყველაფერი და ამ დ-ებს რატომ წერ რუსულად ?

21:15 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

ქართულს ვერ წერს ჩემი კლავიატურა რატომღაც, ინგლისური კი ქართულ ძ-ს გავს,ასე რომ ამაში მაინც გამომაдგნენ რუსები )))))))

21:13 | 04.06.2016
MRBrownstone (1225)

100 % ხარ კორბენ კრის ტაკერივით...დდ

21:02 | 04.06.2016
MRBrownstone (1225)

და იქნება ყველა დროის საუკეტესო თან ზაან დიდი ხანი ვისაც გინდათ გეწყინოთ ვისაც გინდაY გაგიხარდეთ...დდდ მე ორივე მახატია ისე...დდ)

20:59 | 04.06.2016
MRBrownstone (1225)

მოკლედ დავას გადავხედე და სერენა დადებს მაინც ორ სლემს ეს ხო ცხადია გადაასწრებს გრაფს და იკნება გრაფზე წინ ტოჩკა...დდ))))))

21:02 | 04.06.2016
naiki (5503)

აბა ცხადი დამანახე სადა ძმა?

ცხასდი არა მაგრამ ორი ვარიანტი ნაღდად არი რა - ან ხო ან არა!

კუსპარა პუტინცევას ძლივს გადაურჩა რომელ სიცხადეზე ლაპარაკობთ?

21:06 | 04.06.2016
MRBrownstone (1225)

ეგრე ყველა სლემზე თუ გადახედავ გამარჯვებული ერთ თამაშში ყოველთვის ბეწვზეა ხოლმე კუსპარასთან...მერე კიდე ბოლო რვა სლემიდან 6 ფინალი ითამაშა და ესე თუ არა ამის ნახევარი რო გააგრძელოს ორი წელი ჯიბეში აქ და თავს ნუ იტყუებთ რახან შAვია და მახინჯი სიძულვილი არ მომწონს მის მიმართ ესლი ჩესნა....)

22:16 | 04.06.2016
naiki (5503)

ეგ შავი რა შუაშია ბიჯოო? ან შტეფი გრაფი მყავდა მონიკა ბელუჩი?
- მე შარაპოვას ატანაც არ მაქ და როცა შარაპოვას აკნავლებდა მაშინ ძაან მომწონდა და დაჟე მიყვარდა კიდეც სერა!

21:04 | 04.06.2016
Djoko (9552)

20:21 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ნაიკი

მაგას ვიძახი მეც - მთელი 80-90იანების ჩოგბურთი ერთი მონიკათი განმისაზღვრეს

20:26 | 04.06.2016
naiki (5503)

ხო რა ეგ რაღაც გავრჩელებული სტერეოტიპია - შედი ვიკიპედიაში და ნახე მართლა მაშინ ქალთა ჩოგბურთი ყვაოდა - ეხლა კიდე ხან რადვანსკაო, ხან საფაროვაო, იქ იანკოვიჩიო და დაბდურა საფინაო და რავი ვისთან აღარ აქვს სერენას სლემის ფინალები მოგებული

20:29 | 04.06.2016
Djoko (9552)

მართლა კაციშვილი არ ყავს სერენას - აი საერთოდ!!!!

და მიდარებენ მერე გრაფის ერას!!!

რაის მონიკა სანამ გრაფამდე ამოვა ეგ კიბით რომ შეედაროს - მანამდე ევერტი და ნავრატილოვა ჩააგდებენ პირველ საფეხურზე მაგას


ხო ნუ რომ არ ადეჭრათ 45 სლემს იგებდა ეგ

20:20 | 04.06.2016
naiki (5503)

ხო სხვათაშორის გრაფის პირველი სლემიც გაროსი ყოფილა!

ანუ დასკვნა - გარბინიე დეეწევა გრაფინიას და გადაასწრებს სლემებში - ვოტ ტაკ!

20:18 | 04.06.2016
Djoko (9552)

რა დროს სერენაა და მონიკა კაცო

ხვალ გაროსი უნდა დაიდოს!!!!!!

მიდი ნოლეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე

20:09 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Djoko ნუ ერთ რაგაცაში ერთ აზე ვართ რო რა კონკურენციაშიც არ უნდა იყოს სლემი სლემია.იასნიად თუ მოთამაშე ფეხს მოიტეხავს და ფორმიდან ამოვარდება მისი ბრალია როგორც ნადალის შემტხვევაში.თუმცა მონიკას შემთხვევაში მე ჩემი აზრი მაქ.იქ სელეშის ბრალი არაპერი იყო.მოკლედ ასე ვთქვატ შენი აზრიც გასაგებია რო გრაფი საუკეთესოა.თუმცა იასნიად იქ ბევრი ჩემ აზრზეც იქნება და არგუმენტი საკმაოდ საფუძვლიანია.თუ რატომაა გრაფის ამდენი სლემი უსმართლო. ვსიოო მე დავამთაბრე ამ თემაზე.

20:13 | 04.06.2016
Djoko (9552)

შენი აზრია გასაგებია და შეიძLენა ერთ ორ კაცს ქონდეს კიდე შენნაირი აზრი მთელ მსოფლიოში,ზოგისთვის ფაბიო ფონინია საუკეთესო ისტორიაში და ეგრეა???? ზოგადად გრაფია ეხლა საუკეთესო ქალი იგროკი და რამდენიც არ უნდა იძახოთ იიიიი იმას რომ არ დაეჭრა მაგით არაფერი შეიცვლება

20:15 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

დამიჯერე ერთი ორი ამ ფორუმზეც იქნება ამ აზრზე.;დდდ არათუ მსოFლიოში.თუ გინდა გამოკითხვა ჩაატარე :დდ ფონინის საუკეთესობაზე კი არგუმენტი არ არსებობს ;დდდდ

20:17 | 04.06.2016
Djoko (9552)

მოდი ერთს გეტყვი - ზოგადად როგორც კაცებშია ფედერერი ჯერჯერობით ეგრეა ქალებში გრაფი! მოვრჩი მე ამით ყველაფერს...გადახედე მრავალი საჩოგბურთო ექსპერტისა თუ მასში ჩახედული ხალხის შედგენილ სიებს და სადაა გრაფი,სადააა მონიკა და სადააა სერენა კარგად დაინახავ კაკრაზ ეუროზე მათსი ბაზრობდა მაგაზე - გრაფის საუკეთესობაზე!! და მგონი იმ კაცს ჩვენზე ბევრი თუ არა სადღაც ჩვენსავით ესმის

20:20 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ნარვატილოვას აქ ნათქვამი მონიკა გრაფს ჯობდაააო.შეადარე ახა ის და ის ერთმანეთს მასე ვერ იმსჯელებ.თუ გინდა აგასმა თქვა ნადალი როჯერს ჯობიააო.ჰეე ედავე ეხა აგას.აქედან გამომდინარე შენ შენი აზრი უნდა გქონდეს

20:22 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ჩემი აზრი მაქვს და ვიძახი ნოვაკი ფედერერს ჯობია მეთქი და ჯობია???? ზოგადად ჯერჯერობით თავისი სლემების რაოდენობით პირველია ფედერერი - მერე ვინმე მოუხსნის და ეგ იქნება მაგის ცხოვრება...ზოგადად ცნობილია გრაფი როოგორც საუკეთესო ქალი ჩოგბურთელი და რითი ჯობია მონიკა გრაფს გამაგებინე რა ერთი იქნებ ამიხსნა...რომ არ დაეჭრათ და 54 სლემს მოიგებდა ეგ ლოღიკა არ გვინდა...

20:28 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

მე ხო არ მიტქვამ ჯობიატქო.მარტინამ თქვა.:დდ გუშინ სიდნეიში შემაჩნიეს თუ გინდა ნახე და გაესაუბრე. მე ვამბობ რო როჯერი დამსახურებული ნუმერო უანია.გრაფი არაა.იმიტომ რო იცი.მოდი გავანებოტ ამ თემას ძმა თავი.ორივეს ჩვენი აზრი გვაქ და არც ერთია არაა უაზრო.

20:33 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხო და თუ მაგას არ იძახი რაღა გვინდა მაშინ...გრაფია პირველი და სანამ გრაფამდე მოვა კი არადა რაღას მოვა უკვე მანამდე უამრავი ჩგბურთელი დგას მაგ მონიკამდე წინ...ნავრატილოვაც კიდე ეტყობა მოწეულში იყო 9 კინკილა სლემი უგდია თუ სწორად მახსოვს მონიკას რომელ გრაფს მიდარებს??? ნუ ეხლა მაგაზე ლამაზი ტნ-ფეხი თუ ქონდა არ ვიცი...დალშე კიდე ნავრატილოვაზე წინ რომ დგას გრაფი ალბათ ბოღმა ალაპარაკებს

20:32 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ისე უი გამახსენდა გრაფზე მეტი სლემი მარგარეტ კორტს აქ მოგებული24. გრაფი არაა ის კიდე.მარგარეტ ნუმერო უანიშეეეეეეე:დდდდ

20:34 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ღია ერაში არ აქვს მოგებული მაგას კორტს...და გრაფს აღიარებენ მაინც

20:38 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

მოიცა კორტს თუ ყველაზე მეტი აქ გრაფს რატოო აააგიარებენ.თუ რაოდენობას არ აქ აზრი.მაშინ სერენაა პირველი. სლემი სლემია.ეს იგივეა ტქვა ბარსას ყველაზე მეტი ლიგა აქვს მოგებული.იმიტო რო რეალმა ხუთზერ რო მოიგო მაშIნ მას ლიგის სახელი არ ერქვაოო. მარგარეტიიი და როჯერი ნუმერო უანები ტუ რაოდენობით ვსაზგვრავთ.თუ რაოდენობას არ აქ აზრი მაშინ როჯერი და სერენა.

20:51 | 04.06.2016
Djoko (9552)

თუ მაგდენი იცი ვინ რა და როდის ყავდა კონკურენტად გრაფს - ისიც უნდა იცოდე რომ გრაფს თვლიან საუკეთესოდ მიუხედავად იმისა კორტის 24 სლემისა...ელემანტარულზე ვმსჯელობთ ეხლა

რამდენი უიმბლი აქვს მონიკას? მასტს კარიერული სლემი არ აქვს დადებული და გრაფს მიდარებთ შენ და ნავრატილოვა...არ ტეხამს მაინც??? ან სლემების რაოდენობას რომ გაიგებ...მანდ რჩება მონიიკას სიცოცხლე

21:00 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

მონიკას გაანებე თავი.უცებ დამავიწტდა მარგერეტა კორტუნიას :დდდ 24 სლემი რო ქონდა ტორე არც დავიწყებდი ამ ტემაზე საუბარს.მოკლედ ასეთ აზრზე მივდივართ თუ რაოდენობით ვსაზგვრავთ მაშინ კორტია პირველი.თუ რაოდენობა გვკიდია მაშინ ნახევარი მსოფლიო გარფს იტყვის ნახევარი სერენას.გრაფის ორი სლემით ჩამორჩენა თუ იყლაპება სერენას ერთი სლემი რა მოსატანია.ახლა იმედია კონკურენცია ყავდაო გრაფს მაგაზე არ წავა ბაზარი.ვინც ყავდა ის კი იცი. პ.ს რო იცოდე გრაფუნიას ქმარ აგას აქ ნათქვამი სერენა ნუმერო უანისჰეაოო.:დდდ

21:06 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ანუ მარგარეტი არ გახსოვდა და მონიკა გაწყობდა და მაგის დაჭრა რომ უსამართლოდ გამოგეყვანა გრაფის სლემები?? მარგარეტ კორტის საპერნიკების ვინაობა რომ გაიგო არქეოლოგიური გათხრები უნდა აწარმოოოო...ეგრე ეხლა და ცნობისთვის მე კიმ კლაისტერსი მევასებოდა სიგიჟემდე და არა გრაფი!!!! უბრალოდ რაც არის იმას ვიძახი ეხლა და როგორც გინდათ ისე მიიიღეთ

20:11 | 04.06.2016
Djoko (9552)

სელეშის ბრალი არ იყო გასაგებია და გრაფის ბრალი იყო მაშინ?? ამაზე მიპასუხე??? თუ იცი შიდა სამზარეულო და გამოძიების დოკუმენტები გაქვს ხელთ სადაც დამნაშავის აღიარებაააა სადაც ამბობს რომ გრაფმა დამიქირავაო თქვი და მოვრჩეთ კამათს...

20:06 | 04.06.2016
naiki (5503)

სერენა ------------------------------------ გრაფი

W -- 6 ----------------------------------- W --7

G -- 3 ----------------------------------- G -- 6

U -- 6 ----------------------------------- U -- 5

A -- 6 ----------------------------------- A -- 4

19:55 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

djoko
ბოლომдე ვერ дაგეთანხმები ჯიგარო. კი, ბოლო წლებში მართლა არ ვარგა wta,მაგრამ თუნдაც 10 წლის წინ ენენი,კლისტერსი,მორესმო,ვინუსა,дევენპორტი,მაშა,კუზნეცოვა,მისკინა,дემენტიევა,
дამიჯერე გრაფს ასეთი კონკურენტები არ ყავдა. ნავრატილოვა უკვე ამთავრებдა, ბებერი იყო. საბატინის,მალეევებს дა ჯიჯი ფერნანдესს სათვალავში ნუ ჩამაგдებინებ, გთხოვ.
ერთი სელეში იყო дა რაც მოხдა კი იცი

20:16 | 04.06.2016
naiki (5503)

ეხლა ვნახე ვიკიპედიაში და არც ისე იოლი კონკურენტები ყავდა გრაფას - ნავრატილოვა მართალია ასაკში შედიოდა მაგრამ საბატინი ასარანტა სანჩესი ნავრატილოვა თუნდა სელეშთან 5 ფინალი აქ ნათამაშები და 2-3 ქინდა მოგება

აი სერას კიდე მართლა არავინ სერიოზული არ ყოლია რა - კი ბატონო ენენი ძლიერი და ტექნიკური მოთამაშე იყო მაგრამ თავისი ფიზიკური მონაცემებით ვერ უმკლავდებოდა ამ ძროხას - კლაისტერსი უფრო წინაღმდეგობას უწევდა ხოლმე და დემენტიევა ხო საერთოდ სახსენებელი არ არის რა!

რადვანსკებს და ზვინარევებს ვერ შევადარებ გინდაც საბატინს, გინდაც ჰინგის, გინდაც დევენპორტს

21:03 | 04.06.2016
naiki (5503)

2-3 კი არა გრაფი-სელეში 3-3 სლემებში მოგებები!

19:57 | 04.06.2016
Djoko (9552)

თავიდან ბოლომდე ვიცი კარგად რა ხდებოდა და ეხლა 10 წლის წინ რომ ყავდა სერენას სასტავი იმიტომ ვერ გადიოდა ყველა სლემის ფინალში სიარულით - და ეგ სასტავი კიდე ძალიან დიდი ხანია წავიდა უკვე ჩოგბურთიდან ზოგის არსებობას კიდე აზრი არ აქვს ტურში - მაგალითად ვენუსასი...დაიჭირა სერენამ და იგებს ყველაფერს - რამდენი სლემი აქვს მარტო ამ ბოლო წლებში მოგებული?

20:02 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

მასე ნადალი სანამ ხოდზე იყო არ ახარებდა ნოვაკს.იმ სამი ფინალის მერე 4 ჯერ დაიჩირა სლემებზე და მიართვა ესპანური სარდელი.მარა ეა ვქნათ არ ჩავუთვალოთ ნოლეს ბოლო 5 სლემი .ნადალის ტრავმიანობის პერიოდში რაც მოიგო.თუმცა მოწიინაამდეგის დაჩრა უკვე ვაბშე სხვა პონტია

20:04 | 04.06.2016
Djoko (9552)

მერე გრაფმა დაჭრა?? თუ გრაფის შეკვეთით???? ვაააააააახ მისე მსჯელობთ გეგონება მთელი დატვირთვა გრაფზე უნდა წამოვიდეს? ერთი შენ გეცოდინება ხომ არ გასროკეს გრაფი მაგის გამო?

20:03 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხოდა ეგრე მსჯელობ მერე შენ მე კი არა!!!!! სერნას ყველა სლემი დამმსახურებულია როგორც გრაფის!!! დაუმსახურებელი სლემები ცოტა ბაგა ბაღისკენ მივდივართ

20:02 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

და უსამარტლობის შეგრძნება გრჩება

19:56 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

მე გეთანხმები ძმაოო.ენენ-არდენი და სხვებიც მახსოვს.არ იყვნენ ეგენი სუსტები ნამდვილად.

19:54 | 04.06.2016
Djoko (9552)

კაროჩე მოვრჩი რა მე გრაფზე საუბარს უაზრობად მიმაჩნია ზეფანტასტიკაში საუბარი...

აი ჯერ ამ ლოღიკას ვერაფერი გავუგე - ეს რომ ესე ყოფილიყო და ეს რომ ისე არ ყოფილიყო!!! - აქ მთავრდება ამ "რომ"-ებით უაზრო მსჯელობის აზრი!!!

დალშე კიდე გრაფს ჯერ გადააასწროს კაცქალამ და მერე ვილაპარაკოთ...

19:54 | 04.06.2016
naiki (5503)

ხო ვთქვი დაადებს მეტქი ამ ძროხას - ლოგიკა და ყველა პარამეტრი მაქეთ მიდიოდა!

19:55 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხვალაც თქვი რამე აბა რა მოხდება????

20:19 | 04.06.2016
naiki (5503)

აუ ბიჭო ამ გულს რა ვუთხარი თორე ვიტყოდი

19:57 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

მოიგებს ნოლე.კარიერულად იმსახურებს გაროსს.

19:51 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Djoko ისეთი არაპერი დამიწერია ტყუილ უბრალოდ დაბლოკენ კომი.;დდდ კაროჩე სერენას ვინც ყავს იმას უგებს და გრაფს ვინც ყავდა მთავარი ის დაუჩრენ და კარიერა დაუსრულენ.ეთამასა მერე გრაფსაც 40 წლამდე მარა სა ქონდა მაგის თავი.იქ მესიზე და რონალდზე რო დამიწერე დამიჯერე ახლა რო დაჩრან მესი ან 2 წლის წინ რო დაEცრათ და შემდეგ რონის 10 ბურთი მოეგო ზედიზედ.მაინც არ ააგიარებდნენ საუკეტესოდ

19:53 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ისე ბრატ სერომ ახლა უიმბლი თუ არა ამერიკა მაიც უნდა მოიგოს.ტეხავს რომ ვერ მოიგოს ზედიზედ ამერიკაში ან შინ წააგის ფინალი.ცუდი მომენტი ქინებაა.

19:56 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ხო წელს აქვს უკანასკნელი შანსი.და იმედია მოხსნის რეკორდს

19:49 | 04.06.2016
Djoko (9552)

აუუუ რაც გავედით სლემის ფინალებში ყველა რომ მოგევეგო ეხლა ხომ ფედერერზე წინ ვიქნებოდით

19:50 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ყველას ვერავინ იგებს.ეგრე ფედერერს 25 სლემი უნდა ქონდეს მაგრამ 17 აქ.

19:51 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხო და ეგრე ბაზრობთ თქვენ ზუსტად - ზეფანტასტიკაში

ეს რომ ისა ეს რომ ესე და ის რომ ჯონჯო შელვი

19:52 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

რას ვბაზრობ კაცოო.დაუჭრიათ მოთამაშე.ფედერერი მასე ხელოვნურად არავის გაუჩერებია და არც ნოლე.

19:55 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ხოდა გეუბნები მერე მეც რომ ყველა სლემის ფინალი რომ მოგვეგო ეხლა ფედერერზე წინ ვიქნებოდით და ასევე ფედერერსაც რომ ყველა მოეგო მაშინ მაგის დამწევი ვერავინ იქნებოდა - ესაა თქვენი ლოღიკა

19:48 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

19:47 | 04.06.2016
Djoko (9552)

გრაფის რეკორდი თუ გაიმეორა სერენამ და ვერ გააუმჯობესა - გრაფი ისევ იჯდება ტახტზე ქალთა ჩოგბურთში!!!!!

19:48 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ეგ კი მართალია.ორი სლემი უნდა სულ რაღაც.

19:46 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

badri bibilashvili
შტეფის რა უნдა ეთქვა? ტრიბუნაზე მჯдომი შეშლილი ფანატიკოსი რას იზამს, მოთამაშემ როგორ უნдა აკონტროლოს, ან პასუხი რატომ უნдა აგოს?
უბრალოд გერმანული ცივსისხლიანობით შეირგო ეს ყველაფერი дა სანამ ჰინგისი дა ვინუსა გამოჩნдებოдა,კი იბაირამა.

19:47 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

არა პასუხი არ უნდა ეგო კაცოო.მაგ არ მითქვამს.უბრალოდ გრაფსაც არ უნდა მოსოწნებოდა ეგ მომენტი.მთავარი კონკურენტი ჩამოაცილეს.

19:45 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Badri Bibilashvili არა ბრატ ის ტიპი გიჯი იყო.თამაშის დროს გაუყარა მონიკას დაჯე კადრების არსებობს.დაჩრის. და იასნიად ახლა გრაფს ვინ დაადანაშაულებდა.

19:49 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ეგ იასნა გრაფს რად დაადანაშაულებდნენ უბრალოდ თავადაც უხერხულ მომენტად უნდა მიეღო ეგ.ისე ასე როგორ დაჭრა კაცო.უსაფრთხოება არ იყო დაცული მოთამასეების.რა ხლეობაა

19:54 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ხო ისე ეგ საინტერესოა დანა რაპერ შეატანიეს რავიცი რაა.ვერ გაიგებ რა მოხდა მაშინ.მითუმეტეს სელეშის ტამაშზე წესიტ კაი კონტროლი უნდა ყოფულიყო

19:42 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Djoko ბაზარი არაა არის.ოგონდ უსამართლოდ.სამართალს კი სერენა აასრულებს უბრალოდ დროის საკიტხია.ყოველ შემთხვევაში მე ამის მჯერა.

19:45 | 04.06.2016
Djoko (9552)

გრაფმა რადმენი წლისამ შეწყვიტა კარიერა??? 30 წლის ეს ძონძროხა კაც ქალა კიდე 35 წლისააა და ყველა სლემის ფინალში სიე გადის კორტზე სირბილიც არ უწევს - რომელ კონკურენციაზე მელაპარაკები?????? აი ერთადერთი ვისი სლემებიც "უსამართლოა" ეს სერენასია!!!!! ჯერ სლემი და უსამართლო ვერ გამიგია მაგრამ შენი ლოგიკით ეგრეა

19:43 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

წელს ერთი მაინც თუ მოიგო გაასწრებს მაშინ სერენა გრაფს.ორი შანსი დარჩა წელს.

19:38 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

1 თამაშში წააგო მარტო პირველი სეტი, მაგის მერე ყველა სეტი მოიგო:დ ^_^

19:40 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ივაჟკაცა ხომ იცი კარგად მუგუმ

19:37 | 04.06.2016
naiki (5503)

გარბინიეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე ეეეე ეეეე ეეე ეე ე!

19:36 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Badri Bibilashvili ტან ტიპი ყველა დარტყმას 2 ხელეთ ახორციელებდა.19 წლის ასაკში 8 სლემი თან მიჯრიტ გააკეტა ეს .და უცებ ახვარი ცხვირას ფანმა დაჩრა.ასეტი რეკორდის დედაცტქო მაგიტო ვამბობ

19:44 | 04.06.2016
naiki (5503)

ხო ეგ ნაღდად მართალია რომ ერთადერთი სელეში იყო ვინც გრაფს სახეს ახევდა - მაგრამ მოხდა ის რაც მოხდა და ვიღაც მანიაკმა დაუნგრია კარიერა და რა შუაშია ეხლა ამ სერენას ბალეშიკობა გრაფის წინააღმდეგ?

სერენას დედაც მო ..ნ რა ამოვიდა ყელში ეს შავთრაკა ძროხა რა
- ჰაჰა ერთ სლემს ან გაარტყავს კიდე ან არა და ეგაა რა - დიდი დიდი გაიმეოროს გრაფის მიღწევა და გადასწრებით ალბათ ვეღარ გადაასწრებს!

19:38 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ფაქტი რა არის??? გრაფი არის ძმაო ქალთა ჩოგბურთში საუკეთესო იგროკი - ეხლა ის რომ არ დაეჭრათ და მესის ბებიას ყ.ერები ქონოდა ბაბუამისი იქნებოდა

19:39 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ის ფანი თუ ეგრე უღირსი ქცევით მიეხმარა ეგ არაფერია?მთავარი კონკურენტი ჩამოაშორა და რაზეა საუბარი.

19:41 | 04.06.2016
Djoko (9552)

იმენა ზეფანტასტიკაში ბაზრობთ

19:42 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

რატომ?არ ვბაზრობ ნამდვილად.

19:48 | 04.06.2016
naiki (5503)

ჰო სადღაც მართალი ხარ მაგრამ რას იზავ - ბედისწერა თავისას შვრება - ალბათ გრაფს ეწერა რომ საუკეთესი უნდა ყოფილიყო და ბედისწერა კონკურენტს ნებისმიერი ხერხით ჩამოუცილებს! - მე მჯერა მაგის და თვენი არ ვიცი

19:38 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

ანუ 8 ზედიზედ კი არ მოუგია საგაც 12 შლემიან ინტერვალში

19:38 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

მესმის ბრატ და ეგ ისტორია არ ვიცოდი მართლაც.ისე მაგაზე ღიად ავიდა მერე საუბარი?თავად შტეფმა რა თქვა მაგაზე?

19:39 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

რაქნა და ადგა და ტუ რამე არსებობდა ყველაფერი მოიგო.:დდდ

19:40 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ეგ გასაგებია მე რას გეკითხები.რეზონანსი არ მოყოლია მაგას.არავის შეუტანია ეჭვი რო მაგით ის ფანი მიეხმარა გრაფს?

19:50 | 04.06.2016
naiki (5503)

რეზონანსი კი ბატონო დაიჭირდნენ და სათანადოდ დასაჯიდნენ - შტეფიმაც ალბათ ბოდიში მის მაგივრად მოუხადა მაგრამ სელეშს კი კარიერა ფაქტიურად დაენგრა და!

19:51 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ხოო

19:33 | 04.06.2016
diadimaestro (2482)

Djoko ისტორია შრნ გადახედე 91 ში და 92 ში 18 19 წლის მონიკამ სამ სამი სლემი მოიგო.93 მელბურნში ყველას კლასი ჩაუტარა და გაროსის წინ ახვარმა გრაფის ფანმა დაჩრა.ადგა მერე შენი სტეფანე და იმ წელს სამივე სლემ მოიგე მონიკა კი კორტს სამი წლის მერე დაუბრუნდა.ასე რო ისტორიას შენ რო გადახედო არ იქნება ურიგო

19:35 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

თუ ეგ განზარხ გააკეთეს არაა ეგ მთლად კია საქციელი.ნუ იასნად განზრახ გააკეთებდნენ.

19:36 | 04.06.2016
Djoko (9552)

გაააკეთეს რა არის???? ვინ გაააკეთეს???

19:37 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

ანუ დაჭრეს მონიკა,იმისათვის რომ მისი ტრიუმფალური სვლა შეეფერხებინათ.ამით შტეფს მიეხმარა ის ვინც ეს ჩაიდინა.

19:39 | 04.06.2016
Djoko (9552)

ჯოკოს ნაჩალიჩარია ეგეც

19:34 | 04.06.2016
Djoko (9552)

კაი გადავხედავ მერე რომ მოვიცლი


მონიკა > გრაფი

19:30 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

სხვათაშორის კარგაд მახსოვს ეგ ამბავი. იმ პერიოдში მართლა ჩაგრავдა მონიკა გრაფს. გაдაკუზული ჰყავдა дა ცხვირით მიწას ახვნევინებдა. ჰოოдა ბოღმიანმა გიუნტერ პარხემ, შტეფის ფანმა კი გაუყარა ფერдში ჩვენს სელეშს. კი дაბრუნдა მაგის მერე,მაგრამ ის ვეღარ იყო

19:26 | 04.06.2016
KoRBeN DaLLaS (24844)

შტეფის მართლაც საქმენი საგმირონი აქვს ჩაдენილი. 1988 წელს ოთხივე სლემი дა პლიუს სეულის ოლიმპიაдა წამოიღო.
თუ არ ვცдები სერენას ორჯერ აქვს სლემი გაკეთებული, ოღონд არაკალენдარული. ანუ ერთ კონკრეტულ წელიწაдში ვერ მოახერხა

19:30 | 04.06.2016
Djoko (9552)

მერე ეგაააააა კალენდრული სლემი - უდიდესი მიღწევააააააა

გრაფმა რაც გაააკეთა ეგ პლიუს ოლიმპიადა გამოდიან მერე და სერენაო (((( ვაააახ

19:32 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

თუ გაასწრო სერენაც არანაკლები იქნებაა.

19:34 | 04.06.2016
Djoko (9552)

არანაკლები კი არა ნაკლები იქნება

19:36 | 04.06.2016
Badri Bibilashvili (6126)

კაი ერთი.თუ უფრო მეტი სლემი დადო ვერ იქნება ნაკლები.

19:23 | 04.06.2016
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მუგურუზ დოუნდობელი

მეტის ნახვა
0.077748