მილანის „ინტერმა“ ტვიტერის ოფიციალურ გვერდზე სატიტულო სპონსორის შეცვლის შესახებ დაწერა.
ახალი სეზონიდან გუნდის მაისურებზე ახალი წარწერა გაჩნდება - Socios.com. ეს გახლავთ გუგლის მობილური აპლიკაცია, რიმლის დევიზია: „იყავი მეტი, ვიდრე ფანი!“
Football Italia-ს ცნობით, ახალი სპონსორი „ინტერს“ წელიწადში 20 მილიონ ევროს გადაუხდის.
შეგახსენებთ, რომ ბოლო 26 წლის განმავლობაში „ინტერის“ სატიტულო სპონსორი ავტომობილების საბურავების მწარმოებელი ფირმა Pirelli გახლდათ.